Výsledky vyhľadávania
- STONAWSKI, Marcin - FARNER ROGNE, Adrian. Ethnic Segregation and Native Out-Migration in Copenhagen. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2022. ISSN 1461-7145, 2022, vol. 29, no. 2, pp. 168–188.
- MIESSNER, Michael. Studentification in Germany: How Investors Generate Profits from Student Tenants in Goettingen and the Impacts on Urban Segregation. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2021. ISSN 1461-7145, 2021, vol. 28, no. 2, pp. 133-154.
- VRABCOVÁ, Veronika. Žiak so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 12, s. 26-28.
- SZÜDI, Gábor - SZÜDI, Jaroslava. The Promotion of Social Inclusion in the Slovak Education System through "Teach for Slovakia" Programme. In EU Social Inclusion Policies in Post-Socialist Countries : Top-Down and Bottom-Up Perspectives on Implementation. - London : Routledge, 2019. ISBN 978-1-138-35280-3; 978-0-429-43454-9 (ebk, pp. 175-194 [1 AH].
- ROCHOVSKÁ, Alena - FILČÁK, Richard. Veď je im tak fakt lepšie? Segregácia rómskych detí v predškolskom vzdelávaní a implikácie pre inkluzívne vzdelávanie. In Prognostické práce : vedecký časopis. - Bratislava : Prognostický ústav SAV, 2017. ISSN 1338-3590, 2017, vol. 9, no. 1-2, s. 1-21.