Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070558 xkni^"
  1. GERWALD, Frank. Reputation Management as the Basic for Sustainable Customer Relationships in the Insurance Industry : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2023. 116 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. UITZ, Thomas Oliver. Service Failure: An Investigation Among Students Shopping for Supplements and Sports Nutrition Products Online in CEE : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Jančíková. Bratislava, 2022. 163 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. BARTKOVÁ, Lucia. Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2021. 147 s. ISBN 978-80-557-1878-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. OSTERWALDER, Alexander - PIGNEUR, Yves. Summary and Analysis of Business Model Generation : A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. [S.l.] : AcesPrint, 2020. 32 s. ISBN 9798711827528. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. LUKOSZOVÁ, Xenie. Logistika pro obchod a marketing. 1. vydání. Osnice : Ekopress, 2020. 146 s. ISBN 978-80-87865-59-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  6. HASAN, Jamal. Základy e-commerce. Recenzenti: Pavol Kita, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 134 s. ISBN 978-80-223-5069-3. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 3]
  7. ŠTARCHOŇ, Peter. Bankový marketing : princípy a špecifiká. Praha : Wolters Kluwer, 2017. 120 s. ISBN 978-80-7552-948-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ADAMKOVIČ, Jaroslav. Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi v slovenských energetických podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Majerník. Košice, 2017. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. TVRDÍKOVÁ, Milena. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy : nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2008. 176 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-2728-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.