Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070558 xpca^"
  1. SIEBER, Jakub. Evaluation of a Digital Marketing Campaign Led by the Purpose of Increasing Repeated Purchases in the Selected E-Shop. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIV. (2021). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIV. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 14. International Scientific Conference, April 28th – 30th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-4820-5, p. 131 online.
    článok

    článok

  2. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - RICHNÁK, Patrik. The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution. In Nové trendy - New trends 2021. mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431, pp. 141-148 online. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  3. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 112-119 online. VEGA 1/0375/20 (50%), VEGA 1/0017/20 (50%).
    článok

    článok

  4. UITZ, Thomas Oliver - PFRIEMER, Heinrich. Service Recovery: Strategies and Social Media Insights. In Medzinárodné vzťahy 2020. medzinárodné vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412, s. 721-736 online.
    článok

    článok

  5. HARUMOVÁ, Anna - MÓŽIOVÁ, Darina. Impact of Internet Advertising to Potential Customers. In EDAMBA 2020. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4794-9, pp. 212-228 online. VEGA 1/0007/19.
    článok

    článok

  6. UITZ, Thomas Oliver - PFRIEMER, Heinrich. Effects of a Successful Service Recovery Strategy. In Conference Proceedings 2020. International Scientific Conference. 6th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2020. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2020. ISBN 978-3-9519937-2-0, pp. 311-326 online.
    článok

    článok

  7. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Využívanie sociálnych médií ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku. In Inovatívne prístupy v manažmente a ich vplyv na konkurencieschopnosť a úspešnosť podnikov v podmienkach globalizujúcej sa ekonomiky : recenzovaný zborník vedeckých statí. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018. ISBN 978-80-7556-034-6, s. 118-128 CD-ROM. VEGA 1/0109/17.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.