Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 74  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070828 xpca^"
  1. GERWALD, Frank. Influence of Factors on the Formation of Reputation in Insurance Companies. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 118-127. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  2. GRANČIČOVÁ, Katarína - DUBCOVÁ, Gabriela. Enterprise Success Generated Trough the Quality Corporate Governance. In Sustainable Behaviour of Economics Entities : Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5072-7, pp. 20-29. VEGA 1/0836/21 (50%), KEGA 019EU-4/2022 (50%).
    článok

    článok

  3. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 24-38. CE0100090.
    článok

    článok

  4. RUMANKO, Boris. CSR aktivity pivovarov pôsobiacich na Slovensku - Case Study. In Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave. Vedecko-výskumný seminár. Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave : zborník abstraktov z vedecko-výskumného seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5115-1, s. 29-30. Visegrad Grant 22220149.
    článok

    článok

  5. NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁK, Peter. Usage of Virtual Reality in Slovakia in the Education and Healthcare Sector and Potential of Its Impact on Business Reputation. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 272-279. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  6. POLLÁK, František et al. Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development. In 42nd International Conference on Organizational Science Development. Interdisciplinarity Counts. 42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023. ISBN 978-961-286-722-5, pp. 902-918. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    článok

    článok

  7. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - MAJDÚCHOVÁ, Helena. Reputation of Electric Vehicles in the Environment of Carbon Reduction and Accelerated Digitization. - Registrovaný: Scopus. In Energies : [Journal of Related Scientific Research, Technology Development, Engineering, and the Studies in Policy and Management]. - Basel : MDPI. ISSN 1996-1073, 2023, vol. 16, no. 9, pp. 1-24. VEGA 1/0140/21, IVS IVSUPS2305.
    článok

    článok

  8. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - DZILSKÁ, Zuzana. Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic. In Global Business Conference 2023. Doing Business in a Disrupted World. Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. - Zagreb : Innovation Institute, 2023. ISSN 1848-2252, pp. 49-50. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  9. FERENČÍKOVÁ, Soňa - PÁLDIOVÁ, Henrieta - GRACHOVÁ, Dagmar. Changes in the Perception of Ethics in International Business Among Slovak Students. In Business Transformation in Uncertain Global Environments. Annual Conference. Business Transformation in Uncertain Global Environments : 16th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business. - [s.l] : EuroMed Press, 2023. ISBN 978-9963-711-98-7. ISSN 2547-8516, pp. 176-186. VEGA 1/0270/22.
    článok

    článok

  10. KUTOVÁ, Kateřina et al. Online Reputation Management of Four Seasons Hotel Prague. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 179-190. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.