Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070831 xpca^"
  1. VAZANOVA, Marina. Irony in the Media Discourse of the Russian Informational Vlogs. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII. : zborník príspevkov zo 7. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4987-5. ISSN 2729-8981, pp. 404-413.
    článok

    článok

  2. STRADIOTOVÁ, Eva - ŠTEFANČÍK, Radoslav. Teaching Business English with the Support of Weblogs. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Folia Linguistica et Litteraria : Časopis za nauku o jeziku i književnosti. - Nikšić : Institute for Language and Literature. ISSN 1800-8542, 2021, vol. 12, no. 35, pp. 311-326 online. KEGA 005EU-4/2018.
    článok

    článok

  3. NÉMETHOVÁ, Ildikó - STRADIOTOVÁ, Eva. Web 2.0 Tools Weblog and Audio Blog in Education. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2020. ISSN 2454-0145, 2020, vol. 12, no. 2, pp. 8-17 online.
    článok

    článok

  4. STRADIOTOVÁ, Eva - ŠTEFANČÍK, Radoslav. Using Weblogs in Teaching. In Linguodidactica. - Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku. ISSN 1731-6332, 2019, n. 23, s. 189-208 online. KEGA 005EU-4/2018.
    článok

    článok

  5. ŽÁK, Štefan - RUSINKOVÁ, Karin. Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 219-228 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok

  6. MUCHA, Martin. Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 54-67 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.