Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 45  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0076928 xpca^"
  1. DANESHJO, Naqibullah et al. Simulation Modeling of Kinematic Structures of Parallel Mechanisms. - Registrovaný: Scopus. In Engineering, Technology and Applied Science Research. - Gastouni : Eos Assoc. ISSN 2241-4487, 2025, vol. 15, no. 2, pp. 20714 -20721. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - FRANCOVÁ, Zuzana. Inovatívny marketing. Recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák. 1. vydanie. Košice : PETIT, 2025. 151 s. [7,5 AH]. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-5-7.
  3. BALAŠČÁKOVÁ, Simona - POPOVIČOVÁ, Dominika - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 56-61. VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, KEGA 030EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené548 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - DANESHJO, Naqibullah. Innovation As a Driver of Competitive Advantage in Slovak Industrial Firms. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 286-293. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené435.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. DANESHJO, Naqibullah et al. Marketing Management of Innovative Enterprise Development. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409, 2024, nr. 26, pp. 15-22. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF468.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. DANESHJO, Naqibullah et al. Strategy for the Development of Electromobility and its Impact on the National Economy of the Slovak Republic. In FEB Zagreb 2024. International Odyssey Conference on Economics and Business. Odyssey Conference : Proceedings of FEB Zagreb 15th International Odyssey Conference on Economics and Business. - Zagreb : University of Zagreb, 2024. ISSN 2671-132X, pp. 158-170. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené642.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. DANESHJO, Naqibullah et al. Properties of Innovation Management and Innovative Solutions Portfolio Planning. In XXXII Trans and MOTOAUTO International Scientific Conference. Innovations : International Scientific Journal. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771, 2024, vol. 12, no. 1, pp. 3-5. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF764.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Transformácia obchodných modelov a inovatívne prístupy s využitím sociálnych médií v krajinách Európskej Únie. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 112-121. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené414.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - CHOMOVÁ, Katarína. The Slovak Organic Food Market: Development of Organic Agricultural Area, Organic Agricultural Production and Sales of Packaged Organic Food. - Registrovaný: Scopus. In Data-Centric Business and Applications : Advancements in Information and Knowledge Management. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. ISBN 978-3-031-59131-0, pp.351-370. VEGA 1/0398/ 22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené506.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku. Recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák. 1. vydanie. [Košice] : Petit, 2024. 144 s. [5,2 AH]. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-4-0.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.4 MBdostupné po prihlásení

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.