Výsledky vyhľadávania
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
- MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Analysis of Management on the Development of Regional Tourism in Europe. - Registrovaný: Scopus. In International Entrepreneurship and Management Journal. - Basel : Springer Nature. ISSN 1555-1938, 2023, vol. 19, no. 2, pp. 733-754. KEGA 034EU-4/2020.
- MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Economics of Tourism. Regional Aspects. Reviewers: Ilze Medne, Anna Jęczmyk, Monika Naďová Krošláková, Martina Özoğlu. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 138 s. [11,88 AH]. KEGA 034EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-121-3.
- ČVIRIK, Marián et al. Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Economic Research. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula. ISSN 1331-677X, 2023, vol. 36, no. 1, pp. 1510-1526. I-22-104-00.
- NAZ, Aziza et al. Nexus between Corporate Governance and Earnings Management in Family and Non-family Firms. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 2, s. 42-57. KEGA 034EU-4/2020.
- REHÁK, Róbert. Vzťah generácie „z“ voči elektromobilite v Slovenskej republike. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 17-26. VEGA 1/0046/20.
- KRNÁČOVÁ, Paulína - STRAKA, Juraj. Postoj spotrebiteľov k elektromobilite. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 27-40. VEGA 1/0046/20.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Zelený zákazník a elektromobilita. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 53-64. VEGA 1/0046/20.
- ORGONÁŠ, Jozef. Súčasný stav elektromobility a postoje spotrebiteľa. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 6-16. VEGA 1/0046/20.