Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0077214 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  3. MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Analysis of Management on the Development of Regional Tourism in Europe. - Registrovaný: Scopus. In International Entrepreneurship and Management Journal. - Basel : Springer Nature. ISSN 1555-1938, 2023, vol. 19, no. 2, pp. 733-754. KEGA 034EU-4/2020.
    článok

    článok

  4. MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Economics of Tourism. Regional Aspects. Reviewers: Ilze Medne, Anna Jęczmyk, Monika Naďová Krošláková, Martina Özoğlu. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 138 s. [11,88 AH]. KEGA 034EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-121-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. ČVIRIK, Marián et al. Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Economic Research. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula. ISSN 1331-677X, 2023, vol. 36, no. 1, pp. 1510-1526. I-22-104-00.
    článok

    článok

  6. NAZ, Aziza et al. Nexus between Corporate Governance and Earnings Management in Family and Non-family Firms. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 2, s. 42-57. KEGA 034EU-4/2020.
    článok

    článok

  7. REHÁK, Róbert. Vzťah generácie „z“ voči elektromobilite v Slovenskej republike. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 17-26. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  8. KRNÁČOVÁ, Paulína - STRAKA, Juraj. Postoj spotrebiteľov k elektromobilite. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 27-40. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Zelený zákazník a elektromobilita. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 53-64. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  10. ORGONÁŠ, Jozef. Súčasný stav elektromobility a postoje spotrebiteľa. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 6-16. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.