Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0080391 xcla^"
  1. KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 3, s. 12-15.
    článok

    článok

  2. KOSTURKOVÁ, Martina. Štruktúra intelektu v edukácii : ... ako predpoklad autonómnej a integrálnej osobnosti. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849, 2023, roč. 18, č. 4, s. 22-25.
    článok

    článok

  3. SADIVOVÁ, Natália. Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 1, s. 21-23.
    článok

    článok

  4. KOSTURKOVÁ, Martina. Intelektuálna integrita a pokrytectvo. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 2, s. 28-31.
    článok

    článok

  5. ŠTEFKOVÁ, Gabriela. Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní. In Logos Polytechnikos. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2023. ISSN 2464-7551, 2023, roč. 14, č. 1, s. 39-47.
    článok

    článok

  6. KOSTURKOVÁ, Martina. Kognitívna prítomnosť : zušľachťovanie intelektuálnej mysle. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849, 2023, roč. 18, č. 5, s. 19-23.
    článok

    článok

  7. BODORÍKOVÁ, Nina. Rozvoj metakognície žiakov v edukačnom procese. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 4, s. 15-19.
    článok

    článok

  8. LOFAJOVÁ, Patrícia. Spojenie kritického myslenia s EQ je víťazná kombinácia. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2022. ISSN 1336-2348, 2022, roč. 20, č. 4, s. 26-27.
    článok

    článok

  9. LESÁKOVÁ, Dagmar. Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 1, s. 4-15.
    článok

    článok

  10. KOLEŇÁKOVÁ, Rebeka Štefánia. Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638, 2022, roč. 11, č. 1, s. 23-26.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.