Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0087228 xpca^"
  1. ABULADZE, Lasha. Use of Gamification in Employee Training and Development. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 1-10. VEGA 1/0623/22.
    článok

    článok

  2. BLŠTÁKOVÁ, Jana - ABULADZE, Lasha. Gamifikácia - prvky zákazníckej orientácie v riadení ľudských zdrojov. In Riadenie ľudí v digitálnom svete. Medzinárodná vedecká konferencia. Riadenie ľudí v digitálnom svete : zborník abstraktov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. február 2023 - Zvolen. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0331-5, s. 20. VEGA 1/0623/22.
    článok

    článok

  3. PALENČÁROVÁ, Jana - ABULADZE, Lasha - BLŠTÁKOVÁ, Jana. Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 369-382 online. VEGA 1/0412/19.
    článok

    článok

  4. ABULADZE, Lasha. Process of Implementing Gamification Into Employee Training and Development. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 9-18. VEGA 1/0623/22.
    článok

    článok

  5. ABULADZE, Lasha. Synergic Effect of Gamification and Artificial Intelligence in the Process of Recruiting and Selecting Candidates. In Informačné technológie v znalostnej spoločnosti : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5004-8, s. 5-16. VEGA 1/0623/22.
    článok

    článok

  6. SCHMIDT, Peter - KULTAN, Jaroslav. Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020, s. 6 online.
    článok

    článok

  7. SCHMIDT, Peter - KULTAN, Jaroslav. Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 287-293 online. KEGA 019EU-4/2020.
    článok

    článok

  8. GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana - SKORKOVÁ, Zuzana. Gamifikácia - nástroj na podporu inovácií v podnikaní. In Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete. Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete. - Komárno : Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem : Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar, 2020. ISBN 978-80-8122-367-9, s. 52-62 online. VEGA 1/0412/19.
    článok

    článok

  9. BLŠTÁKOVÁ, Jana - PIWOWAR-SULEJ, Katarzyna. Gamification as an Innovative Idea within Human Resources Management. - Registrovaný: Web of Science. In Hradec Economic Days 2019. International Scientific Conference. Hradec Economic Days 2019 (Part I.) : Proceedings of the International Scientific Conference: Innovation and Socio-economic Development, February 5–6, 2019, (Hradec Králové, Czech Republic). - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019. ISBN 978-80-7435-735-0. ISSN 2464-6059, s. 77-88 online. VEGA 1/0609/16.
    článok

    článok

  10. TÖRÖKOVÁ, Anikó. Gamifikácia a jej prínos v podnikovom elektronickom vzdelávaní. In Informačné technológie v znalostnej ekonomike : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4580-8, s. [1-12] CD-ROM. VEGA 1/0436/17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.