Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0089763 xpca^"
  1. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - DZILSKÁ, Zuzana. An Empirical Investigation into SMEs’ Propensity to Expend Resources on Promotional Activities Within a Catching-Up Market. In Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025. ISBN 978-981-96-4115-4, pp. 111-124. VEGA 1/0110/24, IVSUPS2305.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené395.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. E-Commerce Sales of Enterprises in the Context of Covid-19 Pandemic. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 36-46. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené364 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KOVÁŘÍKOVÁ, Viktorie - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 19-32. VEGA 1/0110/24, IGMP I-25-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené178 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. DOLÉNKOVÁ, Denisa - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. Instagram as an Influencer Marketing Tool in the Czech Republic. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2025. ISSN 1339-9381, 2025, vol. 17, no. 1, pp. 1-8. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF455.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. VESELÁ, Denisa - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. The Importance of Loyalty Programs in CRM. In Perspectives : Journal on Economic and Social Issues. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. ISSN 1339-8245, 2025, vol. 11, no. 1, pp. 36-50. VEGA 1/0110/24, IGMP I-25 103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF825.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. KALAMEN, Kristián - SOLEJ, Rastislav - DZILSKÁ, Zuzana. Consequences of COVID- 19 on Financial Markets. In Globalization and Its Socio-Economic Consequencess. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequencess, Volume II : 23rd International Scientific Conference Proceedings. - Berlin : Peter Lang, 2025. ISBN 978-3-631-92466-2, pp. 141-151. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené144.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. DZILSKÁ, Zuzana. Rozvoj ľudského kapitálu prostredníctvom online platforiem v pandemickej ére. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2024. ISSN 2454-1028, 2024, roč. 21, č. 2, s. 52-65. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené642.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. DZILSKÁ, Zuzana. Renewable Energy Generation and its Sources in Germany. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia II. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-153-4, s. 26-35. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené403.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. DZILSKÁ, Zuzana - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. Evolution of the E-commerce in Finland and in Sweden Based on Urbanization Differentiation. In 5th World Conference on Business, Management, Finance, Economics and Marketing. 5th World Conference on Business, Management, Finance, Economics and Marketing : Book of Abstracts. - London, United Kingdom : Eurasia Conferences, 2024. ISBN 978-81-968539-6-9, p. 55.
    článok

    článok

  10. DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. The Impact of COVID-19 Pandemic on Passenger Vehicles Industry in Germany. In Global Business Conference 2024. Annual Global Business Conference. Global Business Conference 2024 Proceedings : AI's Impact on Global Prosperity: Shaping the World Economy. - Zagreb : Innovation Institute, 2024. ISSN 1848-2252, pp. 52-62. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené935.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.