Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0090884 xcla^"
  1. BARTES, František. The Need for Changing the Paradigmat Competitive Intelligence. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 44-53.
    článok

    článok

  2. BARTES, František. Moderní pojetí pojmu competitive intelligence. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2015. ISSN 1337-0510, 2015, roč. 10, č. 29, s. 6-16.
    článok

    článok

  3. MOLNÁR, Zdeněk - STŘELKA, Jindřich. Competitive intelligence v malých a středních podnicích. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2012. ISSN 1212-3609, 2012, roč. 15, č. 3, s. 156-170.
    článok

    článok

  4. BARTES, František. Competitive intelligence - významný nástroj TOP managementu firmy. In Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2, s. 87-92.
    článok

    článok

  5. ŠPINGL, Ivan. Competitive intelligence v organizaci. In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720, Říjen 2007, roč. 42, č. 10, s. 38-40.
    článok

    článok

  6. BRÁZDILOVÁ, Miroslava. Competitive intelligence and competitive abilities of enterprises. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2005. ISSN 1212-3609, 2005, roč. 8, č. 4, s. 47-54.
    článok

    článok

  7. ROSENBERG, Miloslav. Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 80-97.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.