Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000019 xcla^"
  1. BAČIŠIN, Vladimír. Žurnalistika údajov a ekonomika. In For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416, Február 2015, roč. 2, č. 2, s. 1-6.
    článok

    článok

  2. BAČIŠIN, Vladimír. Žurnalistika údajov. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 69-75.
    článok

    článok

  3. MACKOVÁ, Mária. Vybrané aspekty štruktúry osobnosti novinára. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 61-68.
    článok

    článok

  4. FILO, Jakub. Nové žánre a formy publikovania v online médiách. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 127-136.
    článok

    článok

  5. RICHTER, Andrei. Normatívna realizácia slobody masovej informácie. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 1, s. 108-126.
    článok

    článok

  6. BREČKA, Samuel. Počiatky a premeny mediálneho výskumu v USA. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 93-113.
    článok

    článok

  7. BAČIŠIN, Vladimír. Kultúra, prax a etika médií vo Veľkej Británii. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767, 2013, roč. 1, č. 1, s. 116-123.
    článok

    článok

  8. HEROT, Pavel. Prezentace stavu ekonomiky v médiích a důvěra v ekonomiku. In Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2012. ISSN 1804-4166, 2012, roč. 3, č. 3, s. 33-47 online.
    článok

    článok

  9. KLÍMA, Michal. Jediná jistota tiskového světa: obsah rozhoduje. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594, Listopad 2010, roč. 6, č. 11.
    článok

    článok

  10. ČERNEGOVÁ, Valéria. Po 42 rokoch nový tlačový zákon. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1335-2016, január 2008, č. 1, s. 40.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.