Výsledky vyhľadávania
- BAČIŠIN, Vladimír. Žurnalistika údajov a ekonomika. In For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416, Február 2015, roč. 2, č. 2, s. 1-6.
- BAČIŠIN, Vladimír. Žurnalistika údajov. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 69-75.
- MACKOVÁ, Mária. Vybrané aspekty štruktúry osobnosti novinára. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 61-68.
- FILO, Jakub. Nové žánre a formy publikovania v online médiách. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 127-136.
- RICHTER, Andrei. Normatívna realizácia slobody masovej informácie. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 1, s. 108-126.
- BREČKA, Samuel. Počiatky a premeny mediálneho výskumu v USA. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 93-113.
- BAČIŠIN, Vladimír. Kultúra, prax a etika médií vo Veľkej Británii. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767, 2013, roč. 1, č. 1, s. 116-123.
- HEROT, Pavel. Prezentace stavu ekonomiky v médiích a důvěra v ekonomiku. In Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2012. ISSN 1804-4166, 2012, roč. 3, č. 3, s. 33-47 online.
- KLÍMA, Michal. Jediná jistota tiskového světa: obsah rozhoduje. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594, Listopad 2010, roč. 6, č. 11.
- ČERNEGOVÁ, Valéria. Po 42 rokoch nový tlačový zákon. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1335-2016, január 2008, č. 1, s. 40.