Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000163 xcla^"
  1. HRON, Jan. Diversification strategy in small and medium size agribusiness in Czech Republic - impulses for searching business opportunities. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X, 2008, vol. 54, no. 11, s. 505-509. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02776.pdf>
    článok

    článok

  2. CIAIAN, Pavel - DRÁBIK, Dušan - POKRIVČÁK, Ján. Transakčné náklady a štruktúra fariem v strednej a východnej Európe a v krajinách bývalého Sovietskeho zväzu. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2008. ISSN 1335-2571, 2008, roč. 11, č. 1, s. 14-17.
    článok

    článok

  3. BUDAY, Štefan - FEDERIČOVÁ, Zuzana - VAJCÍKOVÁ, Ružena. Diverzifikácia ekonomických činností s dôrazom na zamestnanosť. In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2008. ISSN 1335-6186, 2008, roč. 8, č. 1, s. 55-63.
    článok

    článok

  4. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Puma zmenila svoju tvár. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, máj 2005, roč. 10, č. 5, s. 40-41.
    článok

    článok

  5. MÔCIKOVÁ, Renata. Kto preferuje značky? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, jún 2002, roč. 9, č. 6, s. 14.
    článok

    článok

  6. VALACH, Eugen. Zmeny v okolnostiach vývoja štruktúry produkcie. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069, 2001, roč. 2, č. 1, s. 5-12.
    článok

    článok

  7. VLADÁR, P. - GALASKI, A. Ako urobiť pre značkové výrobky na trhu to najlepšie. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Január 1997, č. 1, s. 7.
    článok

    článok

  8. Čím láká spotřebitele značkový výrobek. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 1997. ISSN 1210-4094, 1997, č. 11, s. 44-46.
    kniha

    kniha

  9. FIDRMUC, J. Značky a ich ochrana : Výrobcovia značkových výrobkov ponúkajú produkty, za ktoré ručia svojím menom. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 6-7.
    článok

    článok

  10. Charakteristika organizačných zmien výrobnej základne v SR : Príloha Hospodárskych novín. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1996. ISSN 0862-9567, 1996, roč. 4, č. 24.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.