Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1393  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000183 xpca^"
  1. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - FRANCOVÁ, Zuzana. Inovatívny marketing. Recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák. 1. vydanie. Košice : PETIT, 2025. 151 s. [7,5 AH]. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-5-7.
  2. BAURIEDEL, Stephan. Entwicklung und Umsetzung digitaler B2B-Strategien : Chancen und Herausforderungen für Unternehmen. Rezensenten: Peter Markovič, Werner Schmid. 1. Auflage. Berlin : Unternehmensberatung Stephan Bauriedel, 2025. 121 s. [6,26 AH]. ISBN 978-3-00-080560-8.
  3. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Katarína Čulková, Mária Dzurová. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-5184-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.4 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Miroslav Karlíček, Zoltán Goldenberg, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. 135 s. [9,15 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5183-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  5. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku. Recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák. 1. vydanie. [Košice] : Petit, 2024. 144 s. [5,2 AH]. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-4-0.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.4 MBdostupné po prihlásení
  6. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny. Recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2024. [317 s.] [20 AH]. ISBN 978-80-8090-900-0.
  7. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  8. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - MIR, Obaidullah. Innovation Marketing and Strategic Marketing. Reviewers: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Andreas Kohla. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2023. 133 s. [6,6 AH]. ISBN 978-3-96595-034-4.
  9. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  10. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Zuzana Hrabovská, Iryna Reshetnikova. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. CD-ROM 109 s. [5,45 AH]. ISBN 978-80-225-5099-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.