Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000184 xcla^"
  1. Optimalizácia systému riadenia zásob. In ProIN : časopis pre stredný a vrcholový podnikový manažment. - Žilina : CEIT, 2013, 2013, roč. 14, č. 2, s. 4-5.
    článok

    článok

  2. VÁVROVÁ, Věra. Nákupní chování na trhu B2B. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622, 2012, roč. 22, č. 2, s. 7-9.
    článok

    článok

  3. Usilujú sa o osobnejší prístup k zákazníkom. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-2008, November 2010, roč. 15, č. 11, s. 16.
    článok

    článok

  4. KRAJMEROVÁ, Eva. Číňania kupujú hlavne potraviny. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-2008, jún 2010, roč. 15, č. 6, s. 30.
    článok

    článok

  5. PREKOPOVÁ, Petra. Biopotraviny zažívajú boom ! In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, november 2007, č. 11, s. 10-11.
    článok

    článok

  6. Pošlite svoj tovar. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008, január 2006, roč. 11, č. 1, s. 51.
    článok

    článok

  7. JAROŠOVÁ, Beáta. Systém - INTRASTAT. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2006. ISSN 1335-0897, 2006, č. 4, s. 341-348.
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol. Služby distribučného kanála s nábytkom z hľadiska slovenských zákazníkov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, september 2004, roč. 3, č. 3, s. 103-110.
    článok

    článok

  9. MÔCIKOVÁ, Renata. Cena viac ako značka ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 18-19.
    článok

    článok

  10. ZATLOUKALOVÁ, Zuzana. Slovenský spotrebiteľ pod drobnohľadom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 17-18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.