Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000184 xpca^"
  1. ZÁMEČNÍK, Peter. The prospects and challenges in multichannel distribution. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 360-371. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  2. FRANCOVÁ, Zuzana. Profilovanie/migrácia distribučného kanála ako determinant tvorby hodnoty v maloobchode. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4157-2, s. 19-32. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  3. KREMEŇOVÁ, Monika. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 251-257.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol - VOJTKOVÁ, Mária. Služby ako faktor dizajnu distribučného kanála s nábytkom. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2006. ISSN 0323-262X, 2006, roč. 35, č. 1, s. 96-108.
    článok

    článok

  5. DAŇO, Ferdinand. Vybrané nástroje na zvyšovanie účinnosti a efektívnosti distribučných činností. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 22-35.
    článok

    článok

  6. DZUROVÁ, Mária - MARIAŠ, Miroslav - DZURO, Matúš. Význam zákazníckeho servisu v distribúcii. In Acta academica karviniensia. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X, 2005, č. 2, s. 36-47.
    článok

    článok

  7. KLENOVÁ, Michaela - ZÁVODSKÁ, Silvia. Voľný pohyb tovaru. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 664-668.
    článok

    článok

  8. MOGYOROSIOVÁ, Zuzana - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa. Pravidlá vnútorného obchodu EÚ. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2004. ISSN 1336-2828, 2004, roč. 15, č. 4, s. 10-11.
    článok

    článok

  9. LESÁKOVÁ, Dagmar. Trendy vo vianočných nákupoch. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 12, s. 10.
    článok

    článok

  10. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Proces tvorby a implementácie dizajnu distribučného kanála. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 15-20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.