Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 172  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000188 xpca^"
  1. ORGONÁŠ, Jozef. Franchising : vybrané kapitoly. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 156 s. [12,40 AH]. ISBN 978-80-225-5053-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  2. ORGONÁŠ, Jozef et al. Franchising in V 4 Countries. Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 248 s. [13,89 AH]. ISBN 978-80-906993-8-0.
  3. ORGONÁŠ, Jozef - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - RAK, Pavol. Franchising : (A Theoretical Approach). Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 156 s. [9,1 AH]. ISBN 978-80-88398-00-4.
  4. HASAN, Jamal. E-commerce diaľnica. Recenzenti: Pavol Kita, Marian Vojsk. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK, 2019. 141 s. [8,4 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4716-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]
  6. ORGONÁŠ, Jozef - ŠÉTAFFY, Jozef - RAK, Pavol. Kompendium franchisingu. Recenzovali: Lenka Turnerová, Richard Churý. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer, 2017. 184 s. [15,6 AH]. ISBN 978-80-7552-853-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  7. ORGONÁŠ, Jozef. Franchising nakopli nákupné centrá. In Hospodárske noviny : denník pre moderné Slovensko. - Bratislava : MAFRA Slovakia, 2016. ISSN 1335-4701, 31. marca 2016, roč. 24, č. 61, s. 9.
    článok

    článok

  8. MIKLOŠÍK, Andrej. Nákup prostredníctvom mobilných zariadení v slovenskom B2C e-commerce. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 118-129 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  9. HASAN, Jamal. Preferencie pri nákupe kníh. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 16-27 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. VETERNÍKOVÁ, Mária. Ochrana spotrebiteľa pri elektronickom obchode. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 192-197 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.