Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 102  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000192 xkni^"
  1. LEVY, Michael B. - GREWAL, Dhruv. Retailing Management. 11th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 643 s. ISBN 978-1-265-07246-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. Recenzenti: Marian Reiff, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. 126 s. ISBN 978-80-223-5678-7.
  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Determinanty vplyvu aktuálnych vývojových tendencií na maloobchod : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 91 s. ISBN 978-80-225-4961-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. WANG, Shuguang - DU, Paul. Retail Geography. 1st Edition. New York : Routledge/Taylor & Francis Group, 2021. 237 s. ISBN 978-0-367-43511-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  5. KRIŽAN, František. Kde nakupujeme, čo nakupujeme a prečo nakupujeme : lokality maloobchodu a spotreby a správanie spotrebiteľov. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 264 s. ISBN 978-80-223-4861-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. - CHATTERJEE, Patrali. Retail Management : A Strategic Approach. 13th Edition. New York : Pearson, 2018. 572 s. Always Learning. ISBN 0-13-379684-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. - CHATTERJEE, Patrali. Retail Management : A Strategic Approach. 13th Edition. Harlow : Pearson, 2018. 592 s. ISBN 978-1-292-21467-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. IRA, Vladimír - DUBCOVÁ, Alena - KITA, Pavol. Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2017. 285 s. [15,7 AH]. ISBN 978-80-223-4434-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. SORENSEN, Herb. Inside the Mind of the Shopper : The Science of Retailing. 2nd Edition. Old Tappan : Pearson, 2017. 283 s. ISBN 0-13-430892-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.