Výsledky vyhľadávania

  1. IRA, Vladimír et al. Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov. Recenzenti: Jaroslav Kita, Jaroslav Maryáš, Marcel Horňák. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2017. 285 s. [15,7 AH]. ISBN 978-80-223-4434-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. NIEMEIER, Stefan - ZOCCHI, Andrea - CATENA, Marco. Reshaping retail : why technology is transforming the industry and how to win in the new consumer driven world. Chichester : Wiley, 2013, reprinted 2015. 200 s. ISBN 978-1-118-65666-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. JAZBEC, Andrea. Uplatnenie manažmentu kategórií v sortimente maloochodných spoločností : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2014. 180 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. KRIŽAN, František - LAUKO, Viliam. Geografia maloobchodu : úvod do problematiky. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2014. 196 s. ISBN 978-80-223-3542-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. Retail management : a strategic approach. 12th international ed. Harlow : PEARSON, 2013. 619 s. ISBN 978-0-273-76856-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. FOWLER, Deborah C. - GOH, Ben K. Retail category management. Upper Saddle River : Prentice Hall, 2012. viii, 120 s. ISBN 978-0-13-515208-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Retailing in the 21st century : current and future trends. Editors Manfred Krafft, Murali K. Mantrala. 2nd ed. Heidelberg : Springer, 2010. xv, 462 s. ISBN 978-3-540-72001-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. CIMLER, Petr - ZADRAŽILOVÁ, Dana. Retail management. Praha : Management Press, 2007. 307 s. ISBN 978-80-7261-167-6. [Počet ex. : 8, z toho voľných 2, prezenčne 5]
  9. HÓTOVÁ, Renáta. Ekonomika obchodu v teorii a praxi. Bratislava : MIKA-Conzult, 2007. 101 s. ISBN 978-80-968504-4-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Supermarkets and the meat supply chain : the economic impact of food retail on farmers, processors and consumers. Paris : OECD, 2006. 110 s. ISBN 92-64-02887-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]