Výsledky vyhľadávania

  1. RUŽIČKA, Tomáš. Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2019. 127 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. ŠLOSÁR, Róbert et al. Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov. Recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. 213 s. [9,48 AH]. VEGA 1/0876/17. ISBN 978-80-7598-573-6.
  3. RUŽIČKA, Tomáš - RALBOVSKÝ, Andrej - RICHNÁK, Patrik. Identifikácia atribútov modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva /mHealthConsMod/ : správa o výsledkoch riešenia Projektu mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave č. I-16-108-00 : doba riešenia 1.1.2016 - 31.12.2016. Oponenti: Nikola Nechalová, Pavel Gežík. 1. vydanie. Bratislava, 2017. [30 s.]. I-16-108-00.
  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 68-75 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Nákupné zvyklosti pri nákupe potravín vo vybraných nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 5-17 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. KOPANIČOVÁ, Janka. Stratégie pri nákupe potravín v nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 18-23 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. DAŇO, Ferdinand - KRNÁČOVÁ, Paulína. Consumer knowledge about food labelling in Slovakia. In M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business. International conference. 2016 M-Sphere Book of papers : selected papers presented at 5th International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : Dubrovnik, Croatia, 27th-29th October 2016. - [Zagreb] : Accent, 2016. ISBN 978-953-7930-11-0, pp. 212-221 online. VEGA 1/0134/14.
    článok

    článok

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar. Ethnocentric behaviour in the Slovak population: Do Slovaks purchase Slovak dairy products? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2016. ISSN 0013-3035, 2016, roč. 64, č. 8, s. 795-807. VEGA 1/0224/15.
    článok

    článok

  9. GAJDOŠ, Jozef. Vnímanie luxusu. In Týždeň vedy a techniky na Slovensku. Vedecký seminár. Financie, účtovníctvo, dane 2016 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : recenzovaný zborník vedeckých prác : vedecký seminár na Katedre finančného riadenia podniku PHF EU v Bratislave v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku, 7.11.2016, Košice. - Košice : Katedra finančného riadenia podniku PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4334-7, s. 21-26 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. The Role of cultural diversity in new product sales forecasting. In Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach, 2016. ISSN 2083-8611, 2016, nr. 280, s. 199-211. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok