Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 189  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000312 xcla^"
  1. ZÁBORSKÝ, Ján. Mobil namiesto platobného terminálu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 9. júna 2016, roč. 26, č. 23, s. 50.
    článok

    článok

  2. ROŠTEKOVÁ, Mária - ROUET, Gilles. Vývoj ekonomických modelov internetových médií. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1339-3502, 2016, roč. 11, č. 4, s. 20-30.
    článok

    článok

  3. BOBÁŇ, Václav. Milióny, za ktorými je algoritmus - mobilné aplikácie menia digitálny životný štýl. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 22-23.
    článok

    článok

  4. KOBÁKOVÁ, Klára. Medien Umbruch - von Analog zu Digital. In Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. - Bratislava : EKONÓM, 2015. ISSN 1338-6743, 2015, roč. 4, č. 7, s. 30-38.
    článok

    článok

  5. ŘÍHA, David - CIMBURA, Zdeněk. Značka mobilního telefonu a generace Y. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622, 2015, roč. 25, č. 2, s. 12-13.
    článok

    článok

  6. ANDACKÝ, Jozef. NOKIA v rukách Microsoftu. Načo mu je horiaca plošina. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2013. ISSN 1335-0684, 12. septembra 2013, roč. 23, č. 36, s. 10-13.
    článok

    článok

  7. BIEL, Marián. Nokia v začarovanom kruhu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2013. ISSN 1335-0684, 8. augusta 2013, roč. 23, č. 31, s. 36-37.
    článok

    článok

  8. BAČIŠIN, Vladimír. Ekonomické mýty a manipulácia v médiách. In Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax finančných trhov. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711, 2013, č. Október, s. 1-5.
    článok

    článok

  9. BAČIŠIN, Vladimír. Vplyv technologických zmien a krízy na médiá. In Vybudovanie laboratória makroekonomických analýz a prognóz III. : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckého a odborného workshopu v rámci riešeného projektu OPVaV a aktivity s názvom Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí : Bratislava 26. august 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3682-0, s. [1-6] CD-ROM.
    článok

    článok

  10. BARMOŠOVÁ, Lucia. Peoplemetre ako nástroj na účinné kreovanie programových štruktúr. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767, 2013, roč. 1, č. 1, s. 91-102.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.