Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 101  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000312 xkni^"
  1. BEREC Annual Reports 2017 : Body of European Regulators for Electronic Communications. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2018. 92 s. ISBN 978-92-95204-22-5. ISSN 2363-2224. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. The space economy at a glance 2014. Paris : OECD, 2014. 141 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/economics/the-space-economy-at-a-glance-2014_9789264217294-en> ISBN 978-92-64-21099-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. DINKA, Pavol. Mediálne pasce verzus mozog v nádrži : eseje. Bratislava : Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov, 2013. 180 s. ISBN 978-80-8061-694-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Budúcnosť médií. Medzinárodná vedecká e-konferencia. Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. CD-ROM [743 s.]. ISBN 978-80-971009-0-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Verseny és szabályozás 2010. Szerkesztette: Valentiny Pál, Kiss Ferenc László, Nagy Csongor István. Budapest : MTA Közgazdaságtudományi Intézet, 2011. 402 s. ISBN 978-963-9796-09-6. ISSN 1789-9702. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. The space economy at a glance 2011. Paris : OECD, 2011. 113 s. ISBN 978-92-64-08464-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. IMRE, Anikó. Identity games : globalization and the transformation of media cultures in the new Europe. Cambridge : The MIT Press, 2009. 257 s. ISBN 978-0-262-09045-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. NIKODIJEVIĆ, Dragan. Menadžment elektronskih medija : radio, televizija, internet. Beograd : Megatrend univerzitet, 2009. 287 s. ISBN 978-86-7747-378-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. Information and public choice : from media markets to policy making. Washington, D.C. : The World Bank, 2008. 231 s. ISBN 978-0-8213-7515-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BIJL, Paul de - PEITZ, Martin. Regulation and entry into telecommunications markets. New York : Cambridge University Press, 2008. xiv, 272 s. ISBN 978-0-521-06663-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.