Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000350 xpca^"
  1. ŠRENKEL, Ľudovít. 5 rád ku realizácii crowdfundingovej kampane. In On-line magazín o podnikaní Podnikajte.sk. - Plevník - Drienové : Inventic, 2015. ISSN 1338-2187, 10.2.2015, s. [1-3] online.
    článok

    článok

  2. ŠRENKEL, Ľudovít. 10 tipov ako pripraviť úspešnú crowdfundingovú kampaň. In On-line magazín o podnikaní Podnikajte.sk. - Plevník - Drienové : Inventic, 2015. ISSN 1338-2187, 3.2.2015, s. [1-4] online.
    článok

    článok

  3. ŠUPÁK, Juraj. New trends and prospects of the communication mix in sports marketing. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 277-284.
    článok

    článok

  4. CSÉFALVAYOVÁ, Katarína. Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3886-2, s. 39-44 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. MIHALČOVÁ, Bohuslava - VISTÁNOVÁ, Anna. Reklama - fenomén komunikačného mixu. In Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1, s. 508-515.
    článok

    článok

  6. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1548-1559 [CD-ROM].
    článok

    článok

  7. CSÉFALVAYOVÁ, Katarína. Analýza úspešnosti jednotnej prezentácie Švajčiarska v zahraničí. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 107-114 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok

  8. DRUTAROVSKÁ, Jana. Úspešný nation branding. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 171-179 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok

  9. DRŽKA, Michal. Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 180-190 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok

  10. DRŽKA, Michal. Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí. In MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9, s. 3098-3108 [CD-ROM]. PMVP I-13-115-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.