Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001055 xpca^"
  1. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Marketingová koncepcia domáceho cestovného ruchu detí a mládeže. Recenzenti: Stanislav Benčič, Tomáš Koniar. 1. vydanie. Bratislava : Bratislavská organizácia cestovného ruchu, 2021. 96 s.
  2. Zborník vedeckých statí, príspevkov k 25. výročiu založenia, vzniku a existencie Katedry manažmentu výroby a logistiky, FPM, EU v Bratislave. Zostavil: Andrej Dupaľ ; oponenti: Anita Romanová, Júlia Vybíralová. 1. vydanie. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2021. [118 s.] [7,025 AH]. ISBN 978-80-225-4914-1.
  3. BOSÁKOVÁ, Lucia et al. Test–retest Reliability of the Scale of Participation in Organized Activities among Adolescents in the Czech Republic and Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Public Health. - Basel : Springer Nature. ISSN 1661-8564, April 2016, vol. 61, no. 3, pp. 329-336.
    článok

    článok

  4. KISSOVÁ, Jana. Alternative forms of corporate philanthropy. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 442-450 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (100%).
    článok

    článok

  5. ŽIDÓ, Marián. Aktuálne podnikateľské prostredie ako priestor pre realizáciu fiktívnych aktivít SZP. In Indikátory spoločensky zodpovedného správania podnikateľskej sféry na Slovensku v súčasnej etape ekonomického vývoja : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3259-4, s. 198-206. VEGA 1/0657/10. 1/0657/10, VEGA, Indikátory spoločensky zodpovedného správania podnikateľskej sféry na Slovensku v súčasnej etape ekonomického vývoja.
    článok

    článok

  6. The search for more effective solution of global challenges and threats. Do angl. prel. Tatiana Laskovičová. In Overcoming crisis - creation of the new model for socio-economic development of Slovakia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2882-5, s. 475-487.
    článok

    článok

  7. TÓTH, Ľudovít et al. Úvod do diplomacie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 199 s. ISBN 978-80-225-2683-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  8. ANTALOVÁ, Mária. Vybrané aspekty kvality života generácie seniorov (Teoreticko-metodologické úvahy). In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 1335-7069, 2007, roč. 8, č. 1, s. 20-25.
    článok

    článok

  9. ANTALOVÁ, Mária. Spoločenské uznanie v dimenziách teórie a metodológie. In Znalostná ekonomika - nové výzvy pre národohospodársku vedu : medzinárodná vedecká konferencia Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2239-2, s. 108.
    článok

    článok

  10. SZARKOVÁ, Miroslava - VOLÁR, Jozef - JURIKOVÁ, Benita. Komunikácia v marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 164 s. ISBN 80-225-2097-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 6, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.