Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 543  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001113 xpca^"
  1. ŠUKOLOVÁ, Lucia - ONDRUŠOVÁ, Terézia - PATÉ, Magdaléna. The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools. In Linguarum Universe. - Sofia : Academic Research and Culture Association. ISSN 3033-0815, 2025, vol. 2, no. 1, pp. 12-21. VEGA 1/0295/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF326.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. MAIEROVÁ, Eva. Animal Idioms in Business English. In Pathways to Professionalism in English Language Teaching : Reflection and Innovation. - Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2025. ISBN 978-1-0364-4087-9, pp. 123-134.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené211.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana. Abbreviations in the EU Documents and Their Practical Usage in Teaching EU Jargon. In Pathways to Professionalism in English Language Teaching : Reflection and Innovation. - Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2025. ISBN 978-1-0364-4087-9, pp. 77-92.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené228.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana. From Challenges to Mastery: Non-native Teachers in Business English and Business Negotiation Courses. In Casalc Review : [odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách]. - Brno : Centrum jazykového vzdělávání MU. ISSN 1804-9435, 2025, vol. 15, no. 1, pp. 80-90. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. NÍ RÍORDÁIN, Máire et al. Editorial: CLIL Beyond the Frontiers. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Frontiers in Education. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2504-284X, 2025, vol. 10, pp. 1-3.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF98.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. NÉMETHOVÁ, Ildikó - STRADIOTOVÁ, Eva. Empowering Students through British Studies. In Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. - Bratislava : EKONÓM, 2024. ISSN 1338-6743, 2024, roč. 13, č. 2, s. 44-51.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF265.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. SHUMEIKO, Natalia. Exploiting the Potential of Artificial Intelligence in Teaching English: Some Scientific Aspects. In XXXVIIth DIDMATTECH 2024 : New methods and technologies in education, research and practice ABSTRACTS. - Komárno, Trnava : J. Selye University – Komárno, Trnava University in Trnava, 2024. ISBN 978-80-568-0697-5, pp. 20-22. KEGA 012EU-4/2023, 09I03-03-V01-00045.
    článok

    článok

  8. SHUMEIKO, Natalia. Exploiting the Potential of Artificial Intelligence in Teaching English: Some Scientific Aspects. In ZBORNÍK konferencie XXXVII DidMatTech 2024 : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. - J. Selye University - Komárno, Trnava University in Trnava, 2024. ISBN 978-80-568-0698-2, pp. 46-57. KEGA 012EU-4/2023, 09I03-03-V01-00045.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.7 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. MANDÁKOVÁ, Alexandra. Prospective Use of Digital Tools to Practice and Improve Writing Skills in Business English. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 712-719.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené990 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. SERESOVÁ, Katarína. Mehrsprachigkeit – Konkurrenz zwischen deutschen und englischen Ausdrücken in der deutschen Sprache. In Mehrsprachigkeit - Begegnung von Sprachen und Kulturen. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2024. ISBN 978-3-339-14024-1, s. 111-119.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.