Výsledky vyhľadávania
- SAMOLJUBOVA, Aleksandra Borisovna. Call Center na 100% : praktičeskoje rukovodstvo po organizacii Centra obsluživanija vyzovov. Moskva : Al'pina Biznes Buks, 2004. 307 s. Biznes na 100%. ISBN 5-9614-0102-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Slovenská pošta, š.p. : ročná správa [1999]. Banská Bystrica : Slovenská pošta, š.p., [2000]. 31 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- RIFKIN, Jeremy. The End of Work : the Decline of the Global Labor Force and the Dawn of the Post-Market Era. 1. ed. New York : G.P. Putnam's Sons, 1995. 350 s. ISBN 0-87477-779-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Wspólczesne problemy organizacji pracy : Materialy z konferencji naukowej... . Wroclaw, 10-12 pazdziernika 1989. 1. wyd. Wroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu, 1991. 69 s. Prace naukowe, Nr 592. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Organizacja i zarzadzanie. 1. wyd. Wroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu, 1991. 88 s. Prace naukowe, Nr 597. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- POLJAK, Martin. Vplyv výpočtovej techniky na rentabilitu hotela Slovan v Tatranskej Lomnici : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Škol. Ľubica Lesáková. Bratislava, 1991. 29 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ZUBOFF, Shoshana. In the Age of the Smart Machine : The Future of Work and Power. 1. ed. New York : Basic Books, 1988. 468 s. ISBN 0-465-03212-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]