Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001328 xcla^"
  1. BATÍKOVÁ, Nataša. Briefujete správne? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016, september 2003, roč. 10, č. 9, s. 24.
    článok

    článok

  2. MALEC, Peter. Ako si vybrať reklamnú agentúru. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Október 1998, č. 10, s. 23.
    článok

    článok

  3. TIMORACKÝ, Marian. Creative brief - formulár všetkých formulárov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 22.
    článok

    článok

  4. MITOŠINKA, Martin. Proces plánovania médií. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Máj 1998, č. 5, s. 54.
    článok

    článok

  5. TIMORACKÝ, Marian. Briefing medzi dvoma briefmi. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Apríl 1998, č. 4, s. 24.
    článok

    článok

  6. Čo je to brief? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 22-23.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.