Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001375 xpca^"
  1. GLITTOVÁ, Klaudia. Digitálne inovačné centrá ako strategický nástroj inteligentnej špecializácie. In Digitalizácia podnikov a aplikovanie digitálnych technológií v podnikových procesoch : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4889-2, s. 32-41 online. I-21-105-00.
    článok

    článok

  2. BACULÁKOVÁ, Kristína - VISKUPIČ, Jozef. Kreatívne centrum: skúsenosti s britským modelom. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2017: aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2017 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 30.11.-1.12.2017. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2017. ISBN 978-80-225-4488-7, s. 67-74 online.
    článok

    článok

  3. DUPAĽ, Andrej - PORUBANOVÁ, Klaudia - RICHNÁK, Patrik. Innovation Centres and Their Significance in a Competitive Environment. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 2, pp. 170-176 online. VEGA 1/0305/15.
    článok

    článok

  4. DOBAI KORCSMÁROS, Enikő - SERES HUSZÁRIK, Erika - SIMON, Mónika. The Constantly Innovative Tesco. In 5th Central European Conference in Reegional Science. international conference. 5th Central European Conference in Reegional Science - CERS, 2014 : conference proceedings: Košice, October 5th-8th, 2014. - Košice : Technical University of Košice, 2015. ISBN 978-80-553-2015-1, p. 837-848.
    článok

    článok

  5. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ĎURANOVÁ, Lucia - VANKOVÁ, Lucia. Start-ups as One of the Current Phenomena of Entrepreneurship and Their Significance for Successful Development in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International scientific conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings : 15th international scientific conference : Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, 29th may 2015. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4085-8, s. 306-320. VEGA 1/0550/14.
    článok

    článok

  6. BRAGA, Denys. Innovations and New Technology – What is Their Role in the Economy? - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2015. Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2015 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 16. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 3. - 4. december 2015. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2015. ISBN 978-80-225-4219-7, s. [115-118] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Vplyv technologických inovácií na ekonomický rozvoj Európskej Únie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 416-421 CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. BESLEROVÁ, Stela. Inovačná stratégia na Slovensku a v krajinách EÚ27. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  9. BALHAR, Vítězslav, Jr. Inovácie – zdroj konkurenčnej výhody. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 18-23.
    článok

    článok

  10. KULTAN, Jaroslav. Vzdelávanie novej generácie odborníkov je prioritou. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2011. ISSN 1336-393X, 2011, roč. 11, č. 11, s. 36-37.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.