Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001388 xcla^"
  1. HRADSKÝ, František. Peak Oil sa (ne) koná. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857, Jún 2016, roč. 10, č. 6-7, s. 62-64.
    článok

    článok

  2. MARIANYI, Peter. Obal má nielen predávať ale aj šetriť. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 3, s. 52-53.
    článok

    článok

  3. GBUROVÁ, Jaroslava - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vplyv cenovej politiky na nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v oblasti cestovného ruchu. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105, 2013, roč. 8, č. 5, s. 29-35 online.
    článok

    článok

  4. HUSÁR, Jaroslav. Volanie po vyrovnanej bilancii : ciele, priority a nástroje hospodárskej politiky na najbližšie roky. In Hospodársky denník : priemysel, obchod, financie, pôdohospodárstvo, vnútorná politika, zahraničie, občiansky život. - Bratislava : THEBEN, 1999. ISSN 1335-4124, 19. mája 1999, roč. 1, č. 64, s. 6.
    článok

    článok

  5. PLCHOVÁ, Božena. Vývoj konkurenceschopnosti české ekonomiky v procesu asociace do evropské integrace. In Acta oeconomica pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999. ISSN 0572-3043, 1999, roč. 7, č. 1, s. 37-74.
    článok

    článok

  6. VOZÁR, Jozef. Generálna klauzula nekalej súťaže. In Dane a právo v praxi. - Bratislava : ADORE Slovakia, 1999. ISSN 1335-2539, 1999, roč. 4, č. 22, s. 19-21.
    článok

    článok

  7. RÁŽOVÁ, Milena. Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, júl 1998, č. 7, s. 17.
    článok

    článok

  8. PILKOVÁ, Anna - ŠTRBOVÁ, Eva. Tvorba cien a manažérske plánové rozhodnutia. 1. In Účetnictví, 1993, roč. 28, č. 1.2, s. 60-62.
    článok

    článok

  9. MARTYNOV, Aleksandr Ivanovič. Antikrizisnyj kurs i problema stagfljacii. In Voprosy ekonomiki, 1992, č. 2, s. 29-37.
    článok

    článok

  10. KORENIK, D. Dyskontowe strategie cenowe. In Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa, 1992, roč. 43, č. 12, s. 7-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.