Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001396 xcla^"
  1. MIŠÍK, Martin. Ako zmeniť pohľad zákazníka na cenu? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014, 2014, roč. 6, č. 4, s. 55.
    článok

    článok

  2. PALFIOVÁ, Anna. Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. január - február, s. 8-9.
    článok

    článok

  3. BURIETA, Ján. Kvalita, cena a ich vnímanie. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 2, s. 44-47.
    článok

    článok

  4. ŽEMLIČKA, Jiří. Cenová dokumentace pro kalkulaci exportní ceny. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. - Praha : QplusQ, 2002. ISSN 1210-4531, Červen 2002, roč. 11, č. 6, s. 14.
    článok

    článok

  5. Jednotková cena bude, ale neskôr. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, apríl 2002, roč. 7, č. 4, s. 36-37.
    článok

    článok

  6. BOKOROVÁ, Jana. Zaručuje cena úžitok? In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, február 2002, roč. 7, č. 2, s. 12-14.
    článok

    článok

  7. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Možno bude lacnejšie. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, február 2002, roč. 7, č. 2, s. 16.
    článok

    článok

  8. JURIŠOVÁ, Anna. Zľavy a DPH. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Poradca podnikateľa ; Žilina, 2002. ISSN 1335-0897, 2002, č. 14, s. 21-30.
    článok

    článok

  9. FROUZ, Jan. Řízení cen a kontrola nákupu : maloobchodní informační systém pod drobnohledem. In Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. - Praha : Economia, 2001. ISSN 1210-6178, říjen 2001, roč. 9, č. 10, s. 25.
    článok

    článok

  10. BOKOROVÁ, Jana - HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Trh nemá víťazov. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. február 2001, s. 12-14.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.