Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001552 xpca^"
  1. ŠKVRNDA, František. Poznámky na okraj začiatku najväčšej aféry tajnej služby USA od čias Watergate. In Slovo: spoločensko-politický týždenník. - Bratislava : Občianske združenie Klub Nového slova. ISSN 1336-2984, 4.2.2018, s. [1-3] online.
    článok

    článok

  2. ŠKVRNDA, František. Sedemdesiat rokov temnej histórie CIA. In Slovo: spoločensko-politický týždenník. - Bratislava : Občianske združenie Klub Nového slova. ISSN 1336-2984, 17.10.2017, s. [1-4] online.
    článok

    článok

  3. ČONKOVÁ, Monika - ZÁVADSKÝ, Cyril. Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 10 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. BOLEK, Vladimír. Uplatnenie business intelligence aplikácií v oblasti financií. In AnaFin : analýzy - financie - výkazy. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1339-3901, 28.11.2013, s. [1] [2,08 NS] online. Dostupné na : <http://www.anafin.sk/33/uplatnenie-business-intelligence-aplikacii-v-oblasti-financii-uniqueiduchxzASYZNbZPksWr5xNINXz-jAIeDcLpLpGVMy1prA/?query=uplatnenie+business+intelligence+aplik%E1ci%ED&serp=1>
    článok

    článok

  5. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Trendy a perspektívy poradenstva. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 171-178 CD-ROM. VEGA 1/0333/1.
    článok

    článok

  6. PARÁKOVÁ, Romana. Vybrané charakterisitiky poradenstva. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3, s. 127-132. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  7. TOMANOVÁ, Eleonóra. Evidencia publikačnej činnosti v SEK. In Ekonóm : informačný spravodajca Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007, 2007, roč. 12, č. 4, s. 10-11.
    článok

    článok

  8. MATULČÍKOVÁ, Marta. Poradenstvo a jeho úlohy pri znižovaní nezamestnanosti. In Práca a sociálna politika : odborno-metodický mesačník pre otázky zamestnanosti, trhu práce, sociálnych vecí a rodiny. - Bratislava : Výskumný ústav práce, sociálnych vecí a rodiny, 2000. ISSN 1210-5643, 2000, roč. 8, č. 4, s. 16-18.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.