Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001697 xcla^"
  1. KAČALKOVÁ, Štefánia. Kvalitné PR nielen pre slobodné povolania. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 27. apríla 2016, roč. 24, č. 9, s. 10-11.
    článok

    článok

  2. ŠKUTKOVÁ, Jana. Kým spustíte reklamnú kampaň. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 56-57.
    článok

    článok

  3. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 86-87.
    článok

    článok

  4. Telemarketing je nejpružnějším způsobem komunikace. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315, Červen 2006, roč. 10, č. 6, s. 44-45.
    článok

    článok

  5. KŮTA, Petr. Právní pohled na současný direct marketing. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315, Červen 2006, roč. 10, č. 6, s. 50-51.
    článok

    článok

  6. ULDRICHOVÁ, Tamara. Přímá komunikace dál rozdává direkty. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315, 2006, roč. 10, č. 1, s. 34-36.
    článok

    článok

  7. SENOHRÁBEK, Jan. Jak na efektivní geomarketing? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315, 2005, roč. 9, č. 6, s. 60-61.
    článok

    článok

  8. VESELÁ, Jitka. Tajemství guerillového marketingu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315, 2005, roč. 9, č. 6, s. 12-14.
    článok

    článok

  9. MÔCIKOVÁ, Renata. Ako sa darí DM v Európe ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, máj 2003, roč. 10, č. 5, s. 14.
    článok

    článok

  10. KĹČ, Jaroslav. Najdynamickejší je direct mail. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, apríl 2003, pr. k č. 4, stratégie plus (2003.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.