Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001853 xkni^"
  1. CHRISTENSEN, Clayton M. Dilema inovátora : keď sú nové technológie príčinou zlyhania veľkých firiem. 1. vydanie. Bratislava : United Philanthropy, 2022. 313 s. ISBN 978-80-973639-1-8. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  2. GOGA, Marián - JANOK, Michal - IVANOVÁ, Eva. Mikroekonómia : dokonalá konkurencia. Bratislava : MIKA Conzult, 2001. 154 s. ISBN 80-968504-0-7. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  3. KOTLER, Philip. Marketing management. [přeložili: Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]. 10. rozšír. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. Profesionál. ISBN 80-247-0016-6. [Počet ex. : 62, z toho voľných 58, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.