Výsledky vyhľadávania
- TUREKOVÁ, Andrea. Ženské hrdinky v románoch Marie-Jeanne Riccoboni: Medzi tradíciou a inováciou. In Cudzie jazyky v premenách času IX. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času IX : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 9. november 2018, (Bratislava, Slovensko). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4614-0, s. 476-487 CD-ROM.
- FRANCOVÁ, Zuzana - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 173-178. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- LITOMERICKÝ, Juraj. Nové trendy vo vývoji kultúry na Slovensku z hľadiska estetického a hodnotového. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 67-70.