Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002023 xcla^"
  1. NAGRANOVÁ, Mária - SEMEŠ, Miroslav. Etické a morálne princípy verzus podnikanie. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X, 2018, roč. 8, č. 1, s. 17-21.
    článok

    článok

  2. HORBULÁK, Zsolt. Genéza myšlienky ekonomickej morálky, etiky a spoločensky zodpovedného podnikania. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 3, s. 24-32.
    článok

    článok

  3. KYSEĽOVÁ, Janka - ZELENÁK, Ján. Vzťah ekonómie a etiky, ekonomické a etické základy slobodnej spoločnosti. In Sociálna ekonomika a vzdelávanie : zborník vedeckých štúdií : [medzinárodný vedecký workshop, 21. november 2013, Banská Bystrica]. - Banská Bystrica : Belianum, 2014. ISBN 978-80-557-0623-8, s. [1-12] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. ALEXY, Július. Etický a sociálny prístup v manažmente. In Sociálno-ekonomický obzor : recenzovaný odborný on-line časopis. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 1339-2387, september 2013, roč. 1, č. 3, s. 15-26 online. VEGA 1/0103/12. 1/0103/12, VEGA, Trh práce vo väzbe na ekonomický rast v kontexte spoločensko-ekonomických zmien.
    článok

    článok

  5. VOLEJNÍKOVÁ, Jolana. Protikorupční politika v České republice. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8, s. 243-249.
    článok

    článok

  6. BURÁK, Emil. Manipulovanie ako pracovná metóda. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X, 2010, roč. 10, č. 3, s. 36-39.
    článok

    článok

  7. SEDLÁK, Mikuláš. Morálny rozvrat vyspelých ekonomík. In Kreativita, invencia, inovácia : stimulátory rastu, prosperity a trvalej udržateľnosti SR. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2761-3, s. 73-88.
    článok

    článok

  8. JEMALA, Ľubomír. Manažérska a podnikateľská etika. In Moderné prístupy k manažmentu podniku : zborník príspevkov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-227-3169-0, s. 1-9.
    článok

    článok

  9. ČERNOHORSKÁ, Lenka. Přístupy společenské odpovědnosti firem ke globalizaci. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok

  10. Ako vytvoriť vlastný CSR program ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, december 2006, č. 12, s. 18-23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.