Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002026 xkni^"
  1. SIEVERS, Georg. Perspectives, implementability and measurability of ethical principles in business management : dizertačná práca. Školiteľ: Gabriela Dubcová. Bratislava, 2021. 212 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. CIMA Strategic Management (Subject E3) : Study Text. Wokingham : Kaplan Publishing, 2019. 534 s. ISBN 978-1-78740-195-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. Business & Management Conference. International Conference. Proceedings of the 8th Business & Management Conference, Venice, Italy, 04 - 07 September 2018. Reviewers: Rafal Balina, Angeles Caraballo ...[et al.]. Prague : International Institute of Social and Economic Sciences IISES : International Society for Academic Studies, 2018. online [364 s.]. Dostupné na : <https://www.iises.net/proceedings/8th-business-management-conference-venice/table-of-content> ISBN 978-80-87927-73-1. ISSN 2570-6543.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. Teaching Human Resource Management : An Experiential Approach. Cheltenham : Edward Elgar, 2018. 290 s. Elgar Guides to Teaching. ISBN 978-1-78643-980-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. WIESNER, Knut A. Faires Management und Marketing. Berlin : De Gruyter Oldenbourg, 2016. 282 s. De Gruyter Studium. ISBN 978-3-486-58889-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. DOORLEY, John - GARCIA, Helio Fred. Reputation management : the key to successful public relations and corporate communication. New York : Routledge, 2015. 408 s. ISBN 978-0-415-71628-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. DANIELS, John D. - RADEBAUGH, Lee H. - SULLIVAN, Daniel P. International business : environments and operations. 15th global ed. Harlow : Pearson, 2015. 896 s. Always learning. ISBN 978-1-292-01679-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. The environment collection : business case studies : archive. Tadcaster : Commer House, [2014]. CD-ROM. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Corporate social responsibility in the global business world. Editors Asli Yüksel Mermod, Samuel O. Idowu. Berlin : Springer, 2014. xxxv, 367 s. ISBN 978-3-642-37619-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. KAUL, Asha - DESAI, A. Corporate reputation decoded : building, managing and strategising for corporate excellence. New Delhi : SAGE, 2014. 300 s. ISBN 978-81-321-1774-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.