Výsledky vyhľadávania
- BELIČKOVÁ, Kornélia et al. Vybrané problémy z dejín financií. Recenzenti: Peter Baláži, Zsolt Horbulák, Jozef Laciňák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 254 s. [15,44 AH]. ISBN 978-80-225-4984-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
- KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : zadania na cvičenia. Recenzentky: Alica Lacková, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 92 s. [3,88 AH]. ISBN 978-80-225-4696-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
- KITTOVÁ, Zuzana - BUKOVIČOVÁ, Júlia. Medzinárodný obchod s falšovaným a pirátskym tovarom. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 62-71 CD-ROM. KEGA 007EU-4/2018.
- LISOŇ, Miroslav et al. Kriminálna polícia III : falšovanie a pozmeňovanie peňazí. In Policajná teória a prax : časopis Akadémie PZ v Bratislave. - Bratislava : Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2015. ISSN 1335-1370, 2015, roč. 23, č. 2, s. 175-185.
- DZUROVÁ, Mária et al. Spotrebiteľská politika : praktikum. Recenzenti: Júlia Lipianska, Juraj Kubiš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 197 s. [7,60 AH]. ISBN 978-80-225-4217-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- LENNEROVÁ, Ivana. Atentáty na peniaze. In Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax finančných trhov. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711, 2011, č. Január.
- VONGREJ, Marián. Problematika falšovania EURA po vstupe Slovenskej republiky do eurozóny. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2. VEGA 1/4653/07. 1/4653/07, VEGA, Makroekonomické aspekty konvergencie ekonomiky Slovenskej republiky ku eurozóne.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 67-73. VEGA č. 1/2639/05.