Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 963  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002125 xpca^"
  1. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  2. REMEŇOVÁ, Katarína et al. Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2024. ISSN 2334-6191, 2024, vol. 29, no. 1, pp. 29-40. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  3. RICHNÁK, Patrik et al. The Role of Intelligent Technologies in Construction Companies in Slovakia. In Economic and Social Development. International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Green Economy & Sustainable Development". Economic and Social Development : 109th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Green Economy & Sustainable Development". - Varazdin ; Cakovec : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : Medimurje University of Applied Sciences in Cakovec, 2024. ISSN 1849-7543, p. 16.
    článok

    článok

  4. RICHNÁK, Patrik et al. The Role of Intelligent Technologies in Construction Companies in Slovakia. In Economic and Social Development. International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Green Economy & Sustainable Development". Economic and Social Development : 109th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Green Economy & Sustainable Development". - Varazdin ; Cakovec : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : Medimurje University of Applied Sciences in Cakovec, 2024. ISSN 1849-7535, pp. 195-203. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. BEDNÁROVÁ, Veronika. Dedoles: Behind the Growth Ambitions. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 39-51. VEGA 1/0006/22.
    článok

    článok

  6. ČIRČOVÁ, Vanda - BLŠTÁKOVÁ, Jana. Building Competence of Managers for Companies in Digital Transformation. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 1, s. 48-66. VEGA 1/0623/22.
    článok

    článok

  7. GÜTTLER, Victoria. Resulting Costs for Companies in Germany due to Digital Stress According to the Personality Type. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 82-88.
    článok

    článok

  8. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Marketingové nástroje vybranej spoločnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5132-8, s. 51-66. ITMS 3131011T564.
    článok

    článok

  9. BARKÓCIOVÁ, Miroslava - IVANIČKOVÁ, Mariana. Teoretický pohľad na využitie umelej inteligencie v podnikaní. In Finančné, manažérske a právne aspekty podnikania. Vedecký seminár konaný v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku. Finančné, manažérske a právne aspekty podnikania : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-225-5101-4, s. 5-13.
    článok

    článok

  10. OLEŠ, Tomáš. Hľadá Slovensko superstar? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 2, s. 34-37. I-23-108-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.