Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002192 xpca^"
  1. POLÁČEK, Marian. Nové trendy vo fotografii – plenoptický fotoaparát. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 547-555, CD-ROM.
    článok

    článok

  2. KARDOŠ, Peter - JAKUBEC, Miroslav. Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou. In Finančný manažment. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065, 2012, č. 9, s. 58-61.
    článok

    článok

  3. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru : praktikum. 2. preprac. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 165 s. ISBN 978-80-225-2497-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  4. POLÁČEK, Marian. Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 767-771.
    článok

    článok

  5. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 158 s. ISBN 80-225-2143-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.