Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 53  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002194 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  3. ORGONÁŠ, Jozef. Franchising : vybrané kapitoly. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 156 s. [12,40 AH]. ISBN 978-80-225-5053-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  4. ORGONÁŠ, Jozef. Microeconomic Aspects of Franchising. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 150-159 online.
    článok

    článok

  5. ORGONÁŠ, Jozef - REHÁK, Róbert. Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century. In Management Studies. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185, 2020, vol. 8, no. 2, pp. 110-115 online.
    článok

    článok

  6. ORGONÁŠ, Jozef - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - RAK, Pavol. Franchising : (A Theoretical Approach). Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 156 s. [9,1 AH]. ISBN 978-80-88398-00-4.
  7. ORGONÁŠ, Jozef. The Macroeconomic Aspects of Franchising. In Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii. Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferentsiya. Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii : sbornik Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Nur-Sultan, 2019. - Nur-Sultan : Jevrazijskij nacionaľnyj universitet im. L.N. Gumileva, 2019. ISBN 978-601-7308-07-0, pp. 26-29.
    článok

    článok

  8. PROCHÁZKOVÁ, Katarína - BEDNÁR, Richard. Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie : základy teórie a prípadové štúdie. Recenzenti: Katarína Remeňová, Katarína Chomová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 215 s. [13,63 AH]. ISBN 978-80-225-4495-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  9. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. Zostavil: Marian Poláček ; recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM 228 s. [11,40 AH]. ISBN 978-80-225-4508-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. ORGONÁŠ, Jozef - PAHOLKOVÁ, Barbora. Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century. - Registrovaný: Web of Science. In Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models. International scientific conference. Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017. ISBN 978-80-244-5233-3, pp. 233-238 online. KEGA 027EU-4/2016.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.