Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002314 xpca^"
  1. TOMČÍK, Ondrej. Cenová analýza exportu Slovenskej republiky. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 2, s. 177-185 online. VEGA 1/0777/20.
    článok

    článok

  2. TOMČÍK, Ondrej. Exports of Central and Eastern European Countries to China in Terms of Value-density. In Littera Scripta. - České Budějovice : The Institute of Technology and Busines. ISSN 1805-9112, 2022, vol. 15, no. 2, pp. 30-44. VEGA 1/0777/20.
    článok

    článok

  3. PETROVČIKOVÁ, Katarína - SUDZINA, František. Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values. In Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics. Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. - Cham : Springer, 2018. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067, pp. 53-62 online.
    článok

    článok

  4. KOLLÁR, Vojtech. Manažment kvality : praktikum. Recenzenti: Ján Dobrovič, Stanislav Filip. 1. vyd. Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2016. 129 s. [6 AH]. ISBN 978-80-89654-29-1.
  5. ŠLOSÁROVÁ, Anna. Vplyv ocenenia zníženia hodnoty zásob na finančnú situáciu účtovnej jednotky. In Vývojové trendy v účtovníctve a audítorstve - symbióza teórie a praxe. Vedecká konferencia. Vývojové trendy v účtovníctve a audítorstve - symbióza teórie a praxe : zborník príspevkov z vedeckej konferencie k výsledkom vedeckovýskumnej činnosti Katedry účtovníctva a audítorstva : Bratislava 20.5.2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4011-7, s. 111-115.
    článok

    článok

  6. REMEŇOVÁ, Katarína. Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 8, s. 58-59.
    článok

    článok

  7. KINTLER, Jakub. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi. In Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5, s. 379-385.
    článok

    článok

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar. Nové prístupy v manažmente zákazníkov. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8, s. 152-155.
    článok

    článok

  9. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Increasing corporate value by means of Brand management. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 85-91.
    článok

    článok

  10. KINTLER, Jakub. Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty). - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.