Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 482  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002526 xkni^"
  1. MESARČÍK, Matúš - MÓRO, Róbert - KOMPAN, Michal. Analýza vybraných právnych úprav navrhovaných Európskou komisiou a technologických riešení vo vzťahu k šíreniu dezinformácií a správaniu sa online platforiem. Bratislava : Kempelenov inštitút inteligentných technológií, 2022. 64 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. JANKOVÁ, Mária. Vybrané výsledky z výskumu zameraného na používanie internetu, online aktivity a potencionálne riziká z pohľadu žiakov základných a stredných škôl. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. 35 s. ISBN 978-80-8240-028-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha : GRADA Publishing, 2019, dotisk 2021. 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. STANĚK, Peter et al. Spoločnosť budúcnosti : možnosti konvergencie a integrácie v budúcnosti. I. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. 267 s. ISBN 978-80-571-0445-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2020. Singapore : Springer, 2021. 797 s. ISBN 978-981-33-4182-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. JANKOVÁ, Mária. Význam internetu a sociálnych sietí v živote žiakov základných a stredných škôl. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2020. 77 s. ISBN 978-80-89965-35-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. VAŠKOVÁ, Linda. Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2020. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. JANKOVÁ, Mária. Prevencia a riešenie šikanovania a kyberšikanovania v základných a stredných školách z pohľadu koordinátorov prevencie. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2020. 38 s. ISBN 978-80-89965-41-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  9. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno : Computer Press, 2020. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  10. HASAN, Jamal. Základy e-commerce. Recenzenti: Pavol Kita, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 134 s. ISBN 978-80-223-5069-3. [Počet ex. : 9, z toho voľných 6, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.