Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002568 xpca^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733, 2018, vol. 8, no. 1, pp. 175-179. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok

  2. MATKOVČÍKOVÁ, Natália. Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa. In Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I.. Konference. Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018. ISBN 978-80-906993-0-4, s. 118-125 online. VEGA 1/0309/18.
    článok

    článok

  3. DLUHOŠ, Martin. Simulácie rôznych typov prémie medzi inzerovanou cenou a realizovanou cenou nehnuteľností a ich možné dopady na odhady parametrov. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 1, s. 5-13 online. I-17-101-00. I-17-101-00, IGP, Oceňovanie nehnuteľností v SR v kontexte nového systému zdaňovania nehnuteľností na základe ich trhových cien.
    článok

    článok

  4. POTISKOVÁ, Ingrid. Postavenie informačných technológií v marketingovej komunikácii. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4444-3, s. 72-76 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. KUCHTA, Martin - MIKLOŠÍK, Andrej. Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market. In Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726, pp. 328-338 online. 1-17-106-00.
    článok

    článok

  6. HUDÍKOVÁ, Stanislava. K niektorým jazykovým osobitostiam dopytových inzerátov ruského portálu. In Jazyk, kultúra a spoločnosť. Aktuálny pohľad do vedeckého diskurzu : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2016. ISBN 978-80-972278-1-4, s. 35-41 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. HANZLÍČEK, Lukáš. Merchandising as Part of Assortment Policy in Retail. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 250-257 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  8. FERENCOVÁ, Martina - GAJDOŠ, Jozef. Manažéri logistiky - požiadavky a činnosti. In Ľudský kapitál a spoločnosť 2014. mezinárodná vedecká konferencia. Ľudský kapitál a spoločnosť 2014 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie: Košice, 16. október 2014. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2014. ISBN 978-80-8152-210-9, s. 72-78 [CD-ROM]. KEGA 013UPJŠ-4/2013.
    článok

    článok

  9. FERENCOVÁ, Martina - BAŠISTOVÁ, Alena. Požiadavky praxe na kompetencie absolventov vybraných vysokých škôl. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomiku, riadenie a manažment slovenských podnikov. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2011. ISSN 1336-4103, 2011, roč. 9, č. 1-2, s. 33-42. VEGA 1/0425/10.
    článok

    článok

  10. MIKLOŠÍK, Andrej. Vyklikávanie v modernej ére PPC. In blog.monogram.sk/miklosik : informačné systémy marketingu [elektronický zdroj]. - [Bratislava], 2011, s. [1-2]. Dostupné na : <http://blog.monogram.sk/miklosik/vyklikavanie-v-modernej-ere-ppc/>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.