Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002685 xkni^"
  1. BELANOVÁ, Katarína. Teória a politika podnikateľských financií : zbierka príkladov. Recenzenti: Ľubomíra Gertler, Marek Niňaj. 3. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 130 s. [4,838 AH]. ISBN 978-80-225-4750-5.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. Przedsiębiorstwo i rynek. Recenzenci: Andrzej Miszczuk, Wojciech Misztal. 1. edycja. Lublin : Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, 2019. online 140 s. Monografie – Politechnika Lubelska. ISBN 978-83-7947-367-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. OECD Economic Surveys: Turkey 2018 : July 2018. Volume 2018/2. Paris : OECD, 2018. 118 s. OECD Economic Surveys. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/economics/oecd-economic-surveys-turkey_19990480> ISBN 978-92-64-30303-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. KUČEROVÁ, Jana - ŠMARDOVÁ, Ľudmila. Podnikanie v cestovnom ruchu. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-396-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. DOORLEY, John - GARCIA, Helio Fred. Reputation management : the key to successful public relations and corporate communication. New York : Routledge, 2015. 408 s. ISBN 978-0-415-71628-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. ŠURANOVÁ, Zuzana. Finančné účtovníctvo a riadenie s aplikáciou IFRS : praktikum. 2. dopl. a preprac. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. 381 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-161-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BREALEY, Richard A. - MYERS, Stewart C. - ALLEN, Franklin. Teorie a praxe firemních financí. Překlad: Vladimír Golik ... [et al.]. 2. aktual. vyd. Brno : BizBooks, 2014. 1096 s. ISBN 978-80-265-0028-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 1, prezenčne 4]
  8. GADIESH, Orit - MACARTHUR, Hugh. Private equity : lekcie a ponaučenia platné pre akúkoľvek firmu. Odborná korektúra Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2011. 142 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-179-7. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  9. SRPOVÁ, Jitka et al. Podnikatelský plán a strategie. Praha : GRADA Publishing, 2011. 194 s. Expert. ISBN 978-80-247-4103-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  10. AUER, Daniel. Die strategische Bedeutung von Markenerlebniswelten im Kontext des Markenwerts und deren finanzwirtschaftliche Aspekte bei Unternehmen in der Automobilindustrie am Beispiel der BMW Welt München : dizertačná práca. Škol. Peter Markovič. Bratislava, 2010. 219 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.