Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002726 xpca^"
  1. VONGREJ, Marián. Social business as one the possible ways of ensuring a socio-economic development of the entrepreneurship. In Efektivne upravlinnja i rozvitok nevirobničoj sferi v umovach krizi: pogljad molodich naukovciv. Mižnarodnaja naukovo-praktičnaja internet-konferencija. Efektivne upravlinnja i rozvitok nevirobničoj sferi v umovach krizi: pogljad molodich naukovciv : zbirnik tez dopovidej Mižnarodnoj naukovo-praktičnoj internet-konferenciji molodich učenich, magistrantiv i studentiv, Charkiv, 22-23 bereznja 2016 r. - Charkiv : Kijivs`kij nacionaľnij torgoveľno-ekonomičnij universitet, 2016, s. 70-71.
    článok

    článok

  2. KLIČKOVÁ, Šárka. The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 164-177 [CD-ROM]. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  3. KARDOŠ, Peter - JAKUBEC, Miroslav. Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou. In Finančný manažment. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065, 2012, č. 9, s. 58-61.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.