Výsledky vyhľadávania
- Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 27.9 MB dostupné po prihlásení - Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB verejne dostupné - PASTIER, Michal. Žltá kniha budovania značky. 1. vydanie. Bratislava : barecz & conrad books, 2023, dotlač 2024. 604 s. ISBN 978-80-8258-011-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MCDONALD, Malcolm - WILSON, Hugh - CHAFFEY, Dave. Marketing Plans : Profitable Strategies in the Digital Age. 9th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 639 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31227193> ISBN 9781394187317.
- KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022, dotisk 2023. 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. 2. vydání. Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023. 118 s. ISBN 978-80-246-5578-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. 1st Edition. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. 456 s. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 15 MB verejne dostupné - KOTLER, Philip et al. Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien. 16. aktualisierte Auflage. München : Pearson, 2023. 666 s. ISBN 978-3-86894-443-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- HES, Aleš - KNIHOVÁ, Ladislava. Moderní marketingové trendy. 1. vydání. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2023. 169 s. ISBN 978-80-7408-253-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]