Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002913 xkni^"
  1. BAAIJ, Marc G. An Introduction to Management Consultancy. 2nd Edition. London : SAGE, 2022. 358 s. ISBN 978-1-5297-5842-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Management Consultancy in Central and Eastern Europe : Consultancy in a Global Context. 1st English Edition. Budapest : Akadémiai Kiadó, 2022. 438 s. ISBN 978-963-454-752-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. WICKHAM, Louise - WILCOCK, Jeremy. Business and Management Consulting : Delivering an Effective Project. 6th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 310 s. ISBN 978-1-292-25949-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. KRAAIJENBRINK, Jeroen. Strategy Consulting. 1st Edition. Cambridge : Cambridge University Press, 2020. 72 s. ISBN 978-1-108-81195-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BIECH, Elaine. The New Business of Consulting : The Basics and Beyond. Hoboken : John Wiley & Sons, 2019. 342 s. ISBN 978-1-119-55690-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. STROH, Linda K. The Basic Principles of Effective Consulting. 2nd Edition. New York : Routledge, 2019. 174 s. ISBN 978-1-138-54289-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Regulatory Policy in Croatia : Implementation is Key. Paris : OECD, 2019. 144 s. OECD Reviews of Regulatory Reform. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/governance/regulatory-policy-in-croatia_b1c44413-en> ISBN 978-92-64-95430-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Gender Equality in Canada : Mainstreaming, Governance and Budgeting. Paris : OECD, 2018. 130 s. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/governance/gender-equality-in-canada_9789264301108-en> ISBN 978-92-64-30109-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ZIPURSKY, Michael. Consulting Success : The Proven Guide to Start, Run and Grow a Successful Consulting Business. [S.l.] : Consulting Success and Advicetap Digital, 2018. 305 s. ISBN 978-1-7750411-1-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. MCMAKIN, Tom - FLETCHER, Doug. How Clients Buy : A Practical Guide to Business Development for Consulting and Professional Services. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 262 s. ISBN 978-1-119-43470-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.