Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 49  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002927 xkni^"
  1. COE, Neil M. - KELLY, Philip F. - YEUNG, Henry W.C. Economic Geography : A Contemporary Introduction. 3rd Edition. Hoboken : WILEY Blackwell, 2020. 539 s. ISBN 978-1-119-38955-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna analýza korporátnej identity vybraných TNK so zastúpením v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Katarína Brocková. Bratislava, 2019. 136 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. CULLEN, John B. - PARBOTEEAH, K. Praveen. Multinational Management : A Strategic Approach. 7th Edition. Boston : CENGAGE Learning, 2017. 456 s. ISBN 978-1-337-25655-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. POSOLDOVÁ, Iveta. Hodnotenie výkonu zamestnancov v nadnárodnej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Miroslava Szarková. Bratislava, 2016. 167 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. BUCKMINSTER FULLER, R. Velká celosvětová peněžní loupež. Praha : PRAGMA, 2016. 127 s. ISBN 978-80-7349-493-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. BRÜDERL, Georg. Opportunities and challenges of Eastern European countries to participate in the global semiconductor and electronic market : dizertačná práca. Školiteľ: Eleonora Fendeková. Bratislava, 2012. 222 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. DJUMULEN, Ippolit Ippolitovič. Meždunarodnaja torgovlja : ekonomika, politika, praktika. Moskva : Vserossijskaja akademija vnešnej torgovli, 2010. 448 s. Modul'naja serija: Ekonomist-meždunarodnik. ISBN 978-5-9547-0098-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. KULDOVÁ, Lucie. Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi. Plzeň : KANINA, 2010. 189 s. ISBN 978-80-87269-12-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. ŠTRACH, Pavel. Mezinárodní management. Praha : Grada Publishing, 2009. 167 s. ISBN 978-80-247-2987-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  10. FARKAŠOVÁ, Nora. Etické aspekty podnikania uplatňované v marketingových programoch transnacionálnych korporácií v EÚ (s aplikáciou na odvetvie farmaceutického priemyslu) : dizertačná práca. Škol. Otília Zorkóciová. Bratislava, 2009. 182 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.