Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002940 xpca^"
  1. GONDÁROVÁ, Jana - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. The Growing Importance of Sustainable Packaging Design. In Current Trends in Quality Science – Design, Quality and Safety of Products. - Radom : Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, 2021. ISBN 978-83-7789-670-9, pp. 391-404 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  2. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Slovak Baby Box : štartovací balíček pre bábätká inšpirovaný fínskou tradíciou. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 105-108 online.
    článok

    článok

  3. PRUŽINSKÝ, Michal. Customers´ Motivation through Personal Sales with Good Grooming. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 433-437.
    článok

    článok

  4. STRIČÍK, Michal - ROVNÝ, Patrik - HELEMIKOVÁ, Michaela. Využívanie niektorých včelích produktov v spektre jednotlivých kozmetických výrobkov. In Aplikovanie výstupov, poznatkov, vedomostí a skúsenosti z vedy, výskumu, vzdelávania a z praxe pôdohospodárskeho zamerania a príbuzných oblastí v rôznom spektre ich reálneho využívania. medzinárodná vedecká konferencia. Aplikovanie výstupov, poznatkov, vedomostí a skúsenosti z vedy, výskumu, vzdelávania a z praxe pôdohospodárskeho zamerania a príbuzných oblastí v rôznom spektre ich reálneho využívania : zborník vedeckých, odborných a diskusných príspevkov zo 6. ročníka konferencie Tokaj 2017 s medzinárodnou účasťou, 28. januára 2017, Trebišov. - Trebišov : Regionálna rozvojová agentúra pre rozvoj Dolného Zemplína, 2017. ISBN 978-80-971784-4-4, s. 88-90 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. NAŠČÁKOVÁ, Jana - ČUCHRÁČOVÁ, Mária. Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137, 2015, roč. 11, č. 3, s. 26-31 online.
    článok

    článok

  6. DUDEKOVÁ, Alena. Tradičné kozmetické značky na Slovensku. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 37-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  7. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study. In Non-food product's quality and innovations. - Cracow : Polish Society of Commodity Science, 2014. ISBN 978-83-940189-8-6, pp. 73-84. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.