Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 363  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002981 xkni^"
  1. BARTÁK, Jan. Řízení lidí v organizacích. 1. vydání. Praha : GRADA, 2023. 280 s. ISBN 978-80-271-3823-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BRUNI, Luigino. Hľadanie hodnôt : desať slov pre život a podnikanie. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo Nové mesto, 2023. 109 s. ISBN 978-80-89621-73-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Generačná výmena v praxi: Ako úspešne odovzdať riadenie rodinnej firmy? 1. vydanie. Bratislava : Slovak Business Agency, 2023. 95 s. ISBN 978-80-99933-10-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. BAJZÍKOVÁ, Ľubica - BAJZÍK, Peter. Medzinárodný manažment ľudských zdrojov. 1. vydanie. Bratislava : Offprint, 2022. 180 s. ISBN 978-80-89037-62-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. THOMPSON, JR., Arthur A. et al. Crafting and Executing Strategy : The Quest for Competitive Advantage : Concepts. 23rd Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2022. 376 s. ISBN 978-1-264-25018-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. COYLE, Daniel. Jak vybudovat úspěšný tým : tajemství fungování nejlepších týmů na světě. 1. vydání. Praha : Audiolibrix, 2022. 272 s. ISBN 978-80-88407-46-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. JONIAKOVÁ, Zuzana et al. Riadenie ľudských zdrojov. Recenzenti: Katarína Stachová, Nadežda Jankelová. 2. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2022. 454 s. ISBN 978-80-571-0512-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. Nástupníctvo v rodinných firmách - ako začať. 1. vydanie. Bratislava : Slovak Business Agency, 2022. 107 s. ISBN 978-80-99933-06-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. FENWICK, John. Organisational Behaviour in the Public Sector : A Critical Introduction. 1st Edition. Bingley : Emerald Publishing, 2022. 106 s. ISBN 978-1-80071-421-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. VYSEKALOVÁ, Jitka - MIKEŠ, Jiří - BINAR, Jan. Image a firemní identita. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2020. 223 s. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.