Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 118  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003131 xcla^"
  1. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Vernostný program musí byť šitý na mieru. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Vernostné programy prechádzajú na digitál. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. Výhody vernosti musia byť vzájomné. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
    článok

    článok

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Vernosť prináša vzácne dáta. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 58, (2021.
    článok

    článok

  6. KRÁLIKOVÁ, Andrea - RYGLOVÁ, Kateřina. Cultural Differences as a Key Determinant of Tourist Loyalty Perception. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2021. ISSN 1212-415X, 2021, roč. 21, č. 2, s. 36-53.
    článok

    článok

  7. NASUKA, Moh - WIJAYA, Tony - HIDAYAT, Anas. The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 187, no. 1-2, s. 189-196.
    článok

    článok

  8. SLABÁ, Marie. Consumer Behaviour Regarding Branded and Non-Branded Goods on the Mobile Phone Market: Impact of Experience, Price and Loyalty. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239, 2019, vol. 175, no. 1-2, s. 63-67.
    článok

    článok

  9. Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 6, s. 26-27.
    článok

    článok

  10. RAŠEVOVÁ, Kristína. S vernostnou kartou rastie lojálnosť. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 11-12/19, č. 50, (2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.